• img1
  • img2
  • img3
  • img5
  • img4

Προγράμματα προηγούμενων σχολικών χρονιών

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:  ΚΥΠΡΟΣ-ΕΛΛΑΔΑ-ΟΜΟΓΕΝΕΙΑ:  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΓΕΦΥΡΕΣ

Τρία πρώτα βραβεία για το σχολείο μας στο πιο πάνω πρόγραμμα

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΡΑ 2016 - 17:   ΠΡΑΣΙΝΗ ΤΑΡΑΤΣΑ

 

Πρόγραμμα Litter Less Campaign - Εκστρατεία "Λιγότερα Σκουπίδια"

 

Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Τέχνης Crearte

 

Οικολογικές Δράσεις 2017-2018

 

Το σχολείο μας ανήκει στην οικογένεια των  "Οικολογικών Σχολείων".   Έχει κερδίσει την οικολογική σημαία.   Για τη φετινή σχολική χρονιά 2017-2018 έχουμε επιλέξει ως θέμα έμφασης τις "Αειφόρες Πόλεις¨.

 

Για τρίτη συνεχή  χρονιά  στηρίζουμε τον αντιρευματικό σύνδεσμο και  συμμετέχουμε στο πρόγραμμα "δεν χορταίνω τα καπάκια".  Μην ξεχνάτε: Για να μπορέσουν τα καπάκια να βοηθήσουν τους συνανθρώπους μας με ρευματοπάθειες  πρέπει να κάνουν ένα μακρύ και συναρπαστικό ταξίδι. Κι όπως κάθε ταξίδι έτσι και αυτό των καπακιών ξεκινάει από το σπίτι... 

 

Το σχολείο μας συμμετέχει στην "Τηγανοκίνηση" από την περσινή σχολική χρονιά. Με τη βοήθεια των οικογενειών του σχολείου μας έχουμε ήδη γεμίσει δύο βαρέλια!!!  Σας ευχαριστούμε πολύ.  Με τη συμμετοχή μας βοηθάμε να μετατρέπονται τα τηγανέλαιά μας σε βιοντίζελ και γλυκερίνη. Βοηθάμε το περιβάλλον αλλά και το σχολείο μας γιατί ανάλογα με τα λίτρα τηγανελαίου που θα συγκεντρώσουμε στο τέλος της σχολικής χρονιάς ,  επιστρέφονται χρήματα  για να τα χρησιμοποιηθούν  για τη βελτίωση του περιβαλλοντικού προφίλ του σχολείου μας. Το πρόγραμμα υλοποιείται από την ΑΚΤΗ Κέντρο Μελετών και Έρευνας και είναι υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού.

 

 

Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα "eTwinning"                                 
Tο σχολείο μας συμμετέχει στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα “eTwinning” το οποίο έχει ως στόχο όχι μόνο τη συνεργασία εκπαιδευτικών από διάφορες χώρες, αλλά και την ανάπτυξη ενός κοινού έργου (project).

Διαβάστε περισσότερα...

 

 

Παγκύπριος Διαγωνισμός Συγγραφής Παραμυθιού

Οι τάξεις Β΄1 και Β΄2 του σχολείου μας, έλαβαν μέρος στον Παγκύπριο Διαγωνισμό Συγγραφής Παραμυθιού με θέμα "Δημιουργώ με το Νερό" τον οποίο διοργάνωσαν το Τμήμα Αναπτύξεως Υδάτων,τα Συμβούλια Υδατοπρομήθειας  Λευκωσίας, Λεμεσού, Λάρνακας, Αμμοχώστου και ο Δήμος Πάφου σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.Οι μαθητές μας κέρδισαν το Πρώτο Βραβείο με το παραμύθι "Οι Ανεράδες και ο Δράκος του νερου".

 

"EAThink-eat local,think global"-Πριν φας,σκέψου!

Το σχολείο μας συμμετέχει στο διετές ευρωπαϊκό πρόγραμμα "ΕΑΤhink - eat local,think global".  Tο πρόγραμμα αυτό εστιάζεταισε σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από 12 χώρες της Ευρωπαϊκής ΄Ενωσης και 2 της Αφρικής και χρηματοδοτείται από την Ε.Ε.

Διαβάστε περισσότερα

 

Υπευθυνότητα, Συνεργατική μάθηση και φιλαναγνωσία                                 
Στην προσπάθειά του το σχολείο μας να καταστήσει τους μαθητές και τις μαθήτριές μας υπεύθυνους για τη μάθησή τους, να προωθήσει τη φιλαναγνωσία ως διαβίου δεξιότητα καθώς και να καθιερώσει τη συνεργατική μάθηση ως μέρος της καθημερινής διδασκαλίας έγινε εισήγηση στα παιδιά  να επεξεργαστούν ομαδικά ένα λογοτεχνικό  βιβλίο.

Διαβάστε περισσότερα ...

 

 Μαθητές στην Έρευνα - ΜΕΡΑ 2016 - Α΄ΕΠΑΙΝΟΣ

Το σχολείο μας συμμετείχε φέτος στο Διαγωνισμό «Μαθητές στην Έρευνα - ΜΕΡΑ»,  το οποίο αποτελεί μέρος του Προγράμματος «ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΚΗΣ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ» του Ιδρύματος Προώθησης Έρευνας (ΙΠΕ) και προκηρύσσεται σε συνεργασία με το Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας και Αξιολόγησης (ΚΕΕΑ) του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού.

Κεντρικός σκοπός του Διαγωνισμού είναι η επαφή των μαθητών  με τις επιστημονικές ερευνητικές διαδικασίες. Μέσα από το Διαγωνισμό επιδιώκεται η ανάπτυξη μιας πρώτης επαφής των μαθητών με την έρευνα και
η διέγερση της δημιουργικότητας και εφευρετικότητάς τους. 

Το σχολείο μας συμμετείχε στο Πρόγραμμα ΜΕΡΑ με την ερευνητική εργασία «To stop-motion animation σε συνδυασμό με την παραγωγή βίντεο:ένα εναλλακτικό εργαλείο μάθησης για το ρατσισμό και τη ξενοφοβία.  Στην έρευνα συμμετείχαν μαθητές της Στ΄τάξης.

Διαβάστε περισσότερα...